New Years Eve

Tumblr_ld8bxunh7a1qb4no4o1_500_large



Sitter och tar det lugnt, dan före den stora kvällen. Har precis kollat  färdigt på what a girl wants, min favorit film för några år sedan, men mysig! Såg även Victoria's Secret Fashion Show, som var heelt otrolig!

Men
tidigare idag har jag vart på bio med Lillebror och sedan handlat en himla massa till i morgon! Snart är det dags för att skriva årets sista blad i min kära dagbok. Men man ska ju vara uppe sent i morgon, så man får väl köra på det ikväll med!

I morgon ska det bli helt underbart att få fira nyår med Julia, Anna, Ava och Linnea mfl. Synd att Rosie inte kunde komma bara "/  <3 Men jag hoppas verkligen att alla ni andra också får en fin nyårsafton, så ses vi nästa år!

Kommentarer
Postat av: emelie

sweet blogg :)

2010-12-30 @ 23:54:38
URL: http://emeliez.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0