The only way to be truly happy is to keep yourself busy

Movies,bridget,jones,diary,love,movie,bridget,jones,colin,firth-5f2a759b59623d5d227c0ac058415718_h_large

Tumblr_ldsqt73vqt1qao6qwo1_500_large

Sitter och tar det lugnt efter en minst sagt kreativ dag trots allt... efter att ha vaknat upp, inte allt för pigg kl 7 på morgonen! Sen gjorde jag mig i ordning och åkte jag till Lorensbergs teatern och såg på Jensens underbara avslutningsshow eller vad man ska kalla det. Väldigt fint i alla fall.

Efter det åkte jag och Anna till mig och åt julmiddag och såg på Bridget Jones dagbok, men gissa vem som sov igenom hela filmen? Eftersom jag bara sovit 4a timmar...Sen åkte vi in till stan & jag handlade julklappar och stötte på brorsan och hans tjej som också heter Anna.

När jag kom hem blev det diskning och städning i hela lägenheten, sjukt vad jag är duktig. Så nu är jag väldigt trött och ska faktiskt gå och lägga mig nu, i morgon ska jag åka upp till morfar med en liten julkorg, tillsammans med Mattias och David :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0