I'm on my way to believing



Sitter på statsbibban och försöker hitta mening med denna dagen. Gick upp 8 (när jag börjar halv 1) idag för att plugga extramatten på skolan idag. Men ni kan ju gissa om lärarn var där som han sa att han skulle vara när jag kom till skolan. Och nej, det var han inte! Suck... vi som har prov på onsdag, kommer ju gå bra -.-

För att inte göra saken bättre glömde jag att hämta ut det nya matkortet också, så nu kanske det inte blir någon lunch heller.  Dessutom är det världens snöoväder ute, så sjukt obehagligt som ni kanske har märkt. Jaja, det kommer väl bättre tider antar jag.

Ska hålla humöret uppe endå. Tack vare Natsha Bedingfield tror jag att jag mycket skickligt kan lyckas med detta, med hennes underbara låtar! Hoppas att ni har mer tur än vad jag haft hittils idag! Och för att inte glömma; ett stort grattis till Oliva i min klass som fyller 18 idag, Grattis!

http://www.youtube.com/watch?v=b7k0a5hYnSI&ob=av2e


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var ingen uppigande dag idag,fy vilken trist tisdag. Men vad duktig du är som pluggar o håller på.Lycka till på onsdag.<3

2010-11-09 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0