Strong is the new skinny

 
 
 
Underbaraste läsare!
Efter en hel vecka med träning på schemat har gått och jag känner mig väldigt nöjd. Känns verkligen som en bra början på höstens träningsperiod. Schemat blev lite ändrat, eftersom jag är ny medlem på Sats hade jag lyckats klicka i fel träningscentrum först. Men det nya schemat blev så här:
 
Måndag: 1h simning
Tisdag:   1 h PW
Onsdag: 45 min simning
Torsdag: ½ h Löpning & ½ h spinning
Fredag:  ½ h Spinning & ½ h core
Lördag:  55 min Body pump
Söndag: Vilodagen
 
 
 
 
 
Ska snart börja med träningsbloggen som sagt så ni får lite mer inspirerande inlägg om min och många andras passion.  För övrigt idag har det vart en lugn dag som sagt, firat min systerson Oscar som fyllde fem, tiden flyger verkligen förbi! Men nu är det snart dags att gå och lägga sig så man får sin skönhetssömn och så man orkar ge allt på spinningpasset i morgon, så god natt på er!
 
 



Btw, här har ni två grymma låtar: Emeli Sandé – Heaven
                                                     Rebecca Ferguson – Nothing's Real But Love
                             
                                                     <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0