You know what they say about worrying?

Z222579651_large

377200_10150411365963915_161162533914_8576105_1184056249_n_large




Har du hört vad dom säger,
ameh vad dom säger
om en ny
ny
utsprungen

Har du hört vad dom säger,
ameh vad är det ni säger
ny ny
nyutsprungen ros.

Har du hört vad dom säger
ameh vad dom säger
om en ny
utsprungen tid

Gå och se
när Svalorna
bugar när dom dansar för varandra
Kanske kan du minnas hur du buga när du dansa
jag kan nästan minnas,nästan minnas allt

Har du hört vad dom säger
ameh, vad är det dom säger?
en ny
Du kan få
jag kan få en ny
ny
ros.

ameh,
gå och se när svalorna,
bugar dansar,
för varndra
För varandra
...

Allt har du lärt dig
allt kan du lära dig igen
våga
vågar
du så
vågar jag
vågar jag...


Laleh – Svalorna

<3


Headline


Laleh_large

Föddes på gator och torg
Noga med nycklar och jargong
Skogen från något nära håll
Har jag väl sett
Nån enstaka gång

Längtar, jag längtar på tå
Längtar till allting som är gott
Havet, det vill jag se nångång
Någongång
Från nära håll
Från nära håll

Ibland så blundar man hårt
Kanske man bett om något gott
Jag vet då inte hur man ber
Var det en bön så
Så bad jag för oss

Längtar till allt

Ta mig från allt hitte-på
Längtar till allting som består
Trädena stammar upp till topp
Lär mig om

(...)

Laleh – Lär mig om

<3

RSS 2.0