The only way is up

Beautiful%2cart%2clife%2cquote%2chard-e7f0505ce649db663e9d8540805d8848_h_large

Tumblr_lrkwyg0wyt1qh20kfo1_500_large

Work work work, de e så vi uppskattar det där andra mindre ansträngande lite mer. Ännu en dag av produktivt plugg med mina underbara studiegruppmedlemmar. Eftersom det är tisdag så blev det spinning som vanligt och jag tog i som satan, svettades som en man verkligen, men jag skrek i alla fall inte som en (som gubben på cykeln brevid gjorde, trodde han skulle trilla av cykeln eller nått).

Sen fick jag bokat massage i nästa vecka - heeelt underbart, man behöver verkligen det nu när man slavar med att bära alla fina och goa pluggbooks (Bryman - tack verkligen). But the only way is up, som James M. sjunger, älskar hans nya skiva btw, ni borde verkligen lyssna på den <3 Hejs!

James Morrison – Up 


<3

It's easy to take off...



Tumblr_lrucveeeer1r3ubfro1_500_large
we<3it



<3 





Sitter och gör i princip ingenting förutom att lyssna till Alicia Keys gamla skiva "As I am" - sjukt bra. Är väldigt nöjld med denna dagen för övrigt, en massa produktivt plugg och sen gymmet. Men nu blir det drömmarnas tur att få besök. God natt på er! <3

When your surface burst you know you're not the first


*Surface






Greg Holden – As Far As I Can






















<3

Don't look back





Greg Holden – Following Footsteps

To predict the future

Tumblr_lhq7hy0xab1qamdvqo1_400_large

Natasha Bedingfield – Unexpected Hero

I'm not that shy
I'm not too scared
I'm a little afraid
But isn't everybody
And I'm not dead yet
I'm unprepared
I'm an unexpected hero
If you're giving this
And if I'm dying
And I want to hide
Sometimes I close my eyes
And pretend to fly
And it works for me
And it wakes me, wakes me everytime
And it wakes me, wakes me everytime

Don't judge me for who I'm not
And we'll get along
Give me all that you got
And somehow we'll belong
I could sleep at night
If I knew that you were
Always staying 'round

(...)
 
<3







Fullt ös medvetslös. Nej men inte riktigt så kanske, håller på att tvätta nämligen som är lika kul varje gång verkligen, speciellt när man gör det på sin lediga (egen studietid) dag. Men snart kommer Mattias, som jag inte träffat på ett tag, hit, så det ska bli kul.  Till kvällen blir det skivstång, ett av mina  favoritpass <3 Hejs!


What doesen't kill you makes you what?

Tumblr_lrrac9wjyv1qcsjiso1_500_large




Finns bara tre ord som kan beskriva denna dag. I stormens öga. (och en massa plugg) Okej det var fler ord, men ändå. Sitter och ska börja slipa på mitt paper för sista gången förhoppningsvis, tur som satan att deadlinen är midnatt!

Var i stan idag och efter min, Idas, Fredrikas och Mikaelas intensiva plugg på Fr. Olssons gick jag och köpte mig en vinterjacka faktiskt, känns bra att göra det redan nu, så man slipper frysa häcken av sig när kylan väl kommer.

Men nu får jag sätta igång, så allt blir gjort. Hoppas ni har det fint!





Madonna – Jump

Madonna – Push


OneRepublic – Good Life

<3


To dance in the rain

Tumblr_lin0s2yrcm1qewoq3o1_500_large

Tumblr_lqg5q87a5y1r284jvo1_500_large

Magic-raindrop_large




Someone told me love will all save us

Tumblr_l2n7cysvdz1qzm41yo1_500_large
We<3it



Foto: Henrietta Wolving


"Someone told me love will all save us.
But how can that be, look what love gave us.
A world full of killing, and blood-spilling
That world never came.

And they say that a hero can save us.
Im not gonna stand here and wait. "

http://www.youtube.com/watch?v=9zueKq3z3Sk 

<3




Sittter och tar en liten paus i mitt skrivande på mitt PM om att införa ekologisk mat i stora organisationer, sjukt kul alltså. Hade hellre velat vara på gymmet. Men men, en sak i taget och det viktigaste först helt enkelt.  Ser fram i mot att vara klar med denna dryga kurs om vetenskapliga metoder.

Hittade en bild från exakt ett årsen som Rettan tog när vi var på väg hem från 7eleven, där vi köpte Ben & Jerrys goa cockie dough', det är lite galet hur fort tiden går egentligen. Nog om det förflutna, hoppas ni läsare har det bra ute i höstrusket, hur klyschigt det än låter. Peace out!


Just for fun


228661_460s_v1_large

Tumblr_lmzqhhimqp1qgmpeeo1_500_large

Tumblr_lqt5bdilnc1qc144qo1_500_large

Tumblr_lqld31hivv1qe52v7o1_500_large

Tumblr_ljujivzrmh1qfnpo0o1_500_large



<3
 



RSS 2.0