Brighter than the sun

Tumblr_lrk93zziez1qb2g1po1_500_large



Goodmorning everybody! Hoppas ni mår lika fint som jag och njuter
av denna underbara dag. Det var verkligen helt underbart att vakna upp halv åtta på sin lediga dag för att gå upp och tvätta. Men nu är det snart klart och det är ju helt underbart! Sen blir det plugg med min fina studie grupp, inför redovisningen i morgon.


Helgen har vart minst sagt varit fantastisk. Tjejkväll, 80-tals fest, som vi får tacka Tina för! <3 Sen blev det långpromenad i stan med Mickan. Men nu ska jag ner till tvättis och hämta det sista. Hoppas ni får en fin dag! Hejs!

Colbie Caillat – Brighter Than The Sun

<3

Inspiration invitation

Bokeh_large

Inspiration_large


Tumblr_ltabz8yzew1qlxdqyo1_500_large




Ett år och fyra dagar. Det är exakt så länge jag har haft min blogg nu. Borde ju kanske gjort ett inlägg på årsdagen men det kändes så mainstream på något sätt. Så varför inte ta fyra dagar in när nummer fyra dessutom är mitt lyckonummrer?  Näja skoja bara, har inte tänkt på det alls, inte vart inspirerad nog för att skriva men nu fick det bli av tänkte jag.

Har vart en lång dag idag 9-16 i skolan idag, helt sjukt egentligen! Ska bli skönt med helg nu verkligen! Men nu ska jag fortsätta med det sista på mitt arbete innan inlämning, så hej på er!



Elin Ruth Sigvardsson – Shine A Little Light

<3


With all the toys in the world

Pictures6_169388972_large

12645034605190_large



















Friday I'm in love! Nä jag skoja bara, men man kunde ju vart. Nu har man i alla fall suttit med essän om matkultur i princip hela dagen till och från men den blir visst inte färdig ändå. Men nu ska jag till mor och äta middag och fira hennes födelsedag som var för några dagar sen. Ikväll skulle det bli utgång, men jag bestämde mig för att skriva klart essän med Björn istället, så kul ska vi ha. Men nu måste jag dra.  Hejs!

Feist – The Bad In Each Other



<3





Take what you need

Tumblr_ls92tma51r1qdwiufo1_1280_large

Fr-11-3555-edit_large
Natasha Bedingfield – Wild Horses










Hej på er, hoppas ni har det fint. Själv sitter jag och filar på mitt CV, det kan ju vara bra att ha det i tankarna redan nu inför sommarn. Om man har tur kanske det blir Bommen igen, eller om det finns nån plats på park och natur som miljövärd hade vart ganska trevligt vad jag minns från den sommarn.

Ser ju så i fram i mot i morgon då vi ska börja den nya kursen om livsmedel i samhället btw, spännande värre! Men nu blir det middag och sen en prommenad till Röda sten och ikväll blir det bio (Crazy stupid love) med tjejorna och Robin. :)


Always look on the bright side of life





<3

Hello, October!

Tumblr_lsckdyqhl51qaxmcwo1_400_large









Vart en varm och härlig höst dag idag, lyckades verkligen fånga den. Först var vi på Gunnebo slott och kollade runt, sen hos farmor och farfar och nu blir det Lejonkungen med lillebror. <3 Hejs!


Finaste låt just nu:
http://www.youtube.com/watch?v=sgRb_lfIZ6A&ob=av2e

<3

RSS 2.0