I'm the best thing you'll never have






Tumblr_lhhvvslvjl1qezwa4o1_250_large

Fucku_large







Tumblr_lnimglwyz31qk7446o1_400_large

Beyoncé – Best Thing I Never Had


Beyoncé – Run The World (Girls)

<3





Nobody wants to hear this but..

Tumblr_lh8ffayvk21qg3m31o1_500_large 

L_large

Tumblr_lng60ux6tt1qazstso1_400_large


While the seasons will undo your soul
Time forgives us and it takes control
But separate our things to put us back together

We're light as a feather
Heavy as the weather,
If it was raining stones

Put our hands together to applaud or pray
It's like a show was over but we're too scared to walk away
All for the better, worse for the way

We're light as a feather
Got you and I together
Meanwhile outside me, it was raining stones
You didn't know
God bless your soul

We're light as a feather
Heavy, as the weather
We're light as a feather
Got you and I together


Norah Jones – Light As A Feather

<3

A Midsummer Night's Dream

114b12a82538fcb45591709446da7807-d2xp85l_large
Håkan Hellström – En Midsommarnattsdröm 




Khjvg_effected_large
Anders Widmark – En midsommarnattsdrom (A Midsummer Night's Dream)




4730245666_dffb9c45d9_z_large
Åsa Jinder – Midsommarnatt ( Sång- Lasse Tennander)




20081007084239
Adolf Fredrik´s Girls Choir – Midsommarnatt


Snart är det midsommar, den vackraste dagen på året! Ska bli sjukt kul att åka upp till Strömstad och fira. Hoppas verkligen att det hinner bli lite bättre väder bara, så man kan bada och sitta ute och så.

Midsommaren ska alltid vara magisk och idyllisk och just det, glöm inte att plocka sju sorters blommor heller! Så ni kan drömma om den ni kommer gifta er med :) Hoppas ni får en fin midsommar!


Rivers always reach the sea

Tumblr_ll7se4o9m91qji737o1_1280_large

Far_and_away-793727_large


If I touched myself
the way you touched me
If I could hold myself
the way you held me

Then I wouldn't need you
I wouldn't need you
No, I wouldn't need you
to love me

If I could replace
the things you gave me
If I could see my face
without the tragedy

Then I wouldn't need you
I wouldn't need you
No, I wouldn't need you
to love me

But I do
So come back
Come back

If you could see the way I act
When I'm alone
If you could hear my voice crack
over the phone

Then you'd know I need you
You'd I need you
Oh, you'd know I need you
to love me



Norah Jones – I Wouldn't Need You
<3

Everything starts with a reason

Tumblr_lkfryeu1dx1qcz8ayo1_500_large




Long time no see, hänt så otroligt mycket dessa dagar som gått förbi utan inlägg, ledsen men allt hamnade i min dagbok istället eftersom den är liiite mer privat.

Men idag har i alla fall vart en grymt bra dag. Började med att jag fick ett lyckligt besked från sjukhuset.. ni som känner mig vet vad det är, det fick mig att verkligen vilja bli religiös eller något i den stilen i alla fall. Se har jag jobbat på som bara den idag på Lilla Bommen tillsammans med mina underbara kollegor, heja oss!








Tumblr_llxab5cwmi1qka53oo1_500_large
Eftersom vi slutade sex istället för nio, som jag trodde, unnade jag mig en springrunda genom stan när jag kom hem.
Det var en jätte läskig gubbe som var utklädd med höghatt, mustach o grejjer, som ropade från en uteservering, "run, run, but you'll never make it" till mig när jag sprang förbi Bee vid KP, helt galet. Som om han var den där vita lilla kaninen i Alice i underlandet tänkte jag. Jag hann ju visst liksom, fast till vad egentligen? hmm.

Jag har kommit på en sak, som är väldigt logisk, men som man kanske inte alltid tänker på... Människan gör allting, bara det har en särskild orsak. Utan orsaker eller meningar, skulle vi inte göra någonting. Dessutom tror jag att det stärker argumentet för att allting har en mening.

Katie Herzig – Sadie's Song

God natt.





RSS 2.0