Cause baby you're a firework!




Bild från förra nyår <3


Sitter med en kopp vaniljte istället för kaffe, bara för att vara lite extra duktig. Ska precis börja att läsa igenom affärsjuridiken, har ju prov nästa vecka, så det gäller ju att vara på topp. 

Igår blev det en dejt med mitt mediakommunikationsarbete, som drog sig över hela kvällen.. och när det var klart var var jag så trött att jag somna..

Men ikväll blire party! Fannie och ev. Tess kommer hit sen, så ska vi åka till en hemmafest hos Issa och chilla där ikväll. Ni får ha det så fint, men jag lämnar er med denna underbara lista..

http://open.spotify.com/user/sonymusicentertainment/playlist/7rlCwXBPo431YiHj1xWLnP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0