Falling in to the right mode


Fall comes like a surprise evey year

Natasha Bedingfield:
http://open.spotify.com/track/0KYkLT4oMIO4CjFMWn73v1 <--LYSSNA! Underbar! =)


http://open.spotify.com/track/6P6ghbY8wMLdMaXb1AuCWr<--LYSSNA! Underbar! =)










Gammal bild...hehe <3
I'm so so happy todaaay! Fan va bra allt blir när man väl får gjort det
man ska! Filosofin är KLAR! =D Och det har vart en underbar dag idag, hade bara projektarbete som alltid är lika kul med Anna! <3









Sen vart det F-plugg! Men nu är jag klar och ska snart gå ner till min kära syster
Jenny, som lyckligtvis bara bor 5 min ifrån mitt hus!







Ska bli kul med afrodans i morgon på idrottsdagen! Sen blire barnkalas! Anton fyller 7... eller 8? Fan vilken dålig
moster jag är! ^^ Men jag är ju moster till 4a barn o storasyster till 1... såå give me a break! =D

Sen på lördag blire  PAAARTYYY! ÄNTLIGEN!! =D =D =D LOVE LIFE! LOVE LIFE!!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0