Beautiful day

In my ears...
Tumblr_lj7i59if9f1qexpibo1_500_large
There's a place I know
If you're looking for a show.
Where they go hardcore
And there's glitter on the floor.
Ke$ha – Take It Off






Tumblr_ljbfpvcvxw1qdnwm7o1_500_large

Tumblr_lhacgtanlx1qdbbywo1_500_large
YES LIFE IS GOOD!

Har precis kommit hem fån stan, handlat Annas B-day present och en massa annat behövligt, som typ en svinborsts borste (ska ju skaffa långt hår nu ju, så man får ju ta hand om det ordentligt!). Var även på Loreals casting som dom hade inne i stan idaag!

Sen är det ju fredag och jag har precis fått reda på att jag ska sommarjobba på Lilla bommens café i sommar!  Ikväll blir det klassfest @ Axels place och sen skall jag joina Bergdén och Carro i Idol kön inatt!

Sen i morgon skall jag bara sooova tills det är dags för Annas tjejmiddag och söndag blire chill tills på måndagen då vi ska fira Mattias på Berså. Har dessutom Internationellt prov på 6 kap. tills dan efter men men...Living the dream.

U2 – Beautiful Day   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0