Happy Valentines Day


Denna helgen har jag lärt mig en hel del... bla att det inte är livsfarligt att dricka alkohol när man äter penicillin och att röka vattenpipa är 99% onödigt för framtiden, men 100% viktigt när man vill känna sig mer uppgiven till nuet. Men det var bara början på min helg...








Resten blev det bara vila av, tills söndagen kom och man valde att ta en risk. En risk att träffa någon man inte kände för att se om det lädde till något. Men det jag kan säga är att det lädde till en högst genant upplevelse för honom och ett självständigt beslut för mig, med en kall promenad hem till en av mina äldsta vänner för mig, med sällskap av filosofen på halva vägen.








Det är sant.. filosofen var även hemligt gentleman till hälften. Trots sitt ego.
Men där stod vi, i en kvart av alla <3 dag och pratade om livet. Bla. om att det finns 2 typer av människor... Den första: Den som vill dra ner dig i skiten för att själv må bra. Andra: Den som drar upp dig, men skiter i vad du tycker. Sant frågetecken.

Han lärde mig även en sak om mig själv... att magkänslan är något jag alltid bör följa. Även en sista sak som han lärde mig (hans egen livsfilosofi): "Never a failure, always a lesson".












Idag spenderade jag dagen med min kära Fannie, vi gjorde pannkakor och pratade om livet. Sedan bar mina vägar till mormor och sist men inte minst till Fysiken där jag beställt massage, var tydligen överspänd, men inte nu längre! =)

Men nu ska jag faktiskt ta en av de största rikserna någonsin, jag ska ta bussen hem till någon som känner mig väl, någon jag vet alltid kommer att finnas i mitt hjärta, vad som än händer ikväll. Natten är ung, så jag hoppas även du kommer njuta av den! 


Daniel Lemma – If I Used To Love - You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0