I love you

Tumblr_le53cyjnmn1qfnlj2o1_500_large



Du var aldrig där när jag behöve dig som mest och tanken på att du snart bara är ett spöke plågar mig. Men inte lika mycket som det plågar dig. Snälla säg inte att du är klar med livet, jag lovar att aldrig ta dig förgivet. Hela ditt liv har varit en kamp och mycket har du lärt dig från det, så mycket som du vet. Du är en av de två klokaste  personerna jag vet och så mycket som du lärt mig trots att du inte alltid funnits här.  Att ta en sak i taget och det viktigaste först.


You were never there when I needed you the most, and the thaught of you'll maybe soon will be a ghost is killing me, but not as much that it kills you. Please don't tell me that your through, through with living, through with giving. You've faught all of your life. You're one of the two people that taught me how to handle life, even though your absence. One thing in a time, and first things first.

Kommentarer
Postat av: lena

vackert.

2011-01-17 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0