When you feel low, here's what to do



Tumblr_le5vhvpzy71qcfx95o1_500_large

Tumblr_lekkl4txyq1qbuxr3o1_500_large

Tumblr_les4fidezy1qas6edo1_500_large

När du känner dig nere och tycker riktigt synd om dig själv och det känns som om inget hjälper, finns det ett sett! Slå på ett avsnitt av The hills eller The city kanske, då lär du känna dig så mycket bättre efteråt!

De kommer trösta dig efter en stund när du ser människorna som bär på så himla stora problem, det är ju såååå synd om dom verkligen. Känns alltid lika befriande efteråt att veta att det finns folk som har det värre! Eller hur?! ;) (not)









Nej men nu kanske ni inte håller med om detta till 100%. Men egentligen var det min underbara syster Linda som kom på detta bra tipset och jag håller faktiskt med henne. Men just när hon sa det då jag kollade på ett avsnitt, kändes det sjukt sant. Så det jag egentligen vill poängtera är att den rätta medicinen mot all sorts självömkan är ju trots allt kärlek och glädje, från antingen andra eller kanske dig själv.



Här är en bild på vårt fina "vänskapshalsband" eller kanske "systerhalsband" eller vad man ska kalla det och som har helt underbara budskap...

Cute,emotions,feelings,heart,love,saying-92fb2990556e9dcdd235e1a33e2dd23f_h_large

Vill även bjuda på "Move on up!" som verkligen piggar upp ens sinne en aningens...

http://open.spotify.com/track/6evohxlACvIJ6vAs1083NQ

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja, kärleken övervinner allt...



Tack för titten hos mig. Du är sååå välkommen tillbaka. Kram Lilitha

2011-01-16 @ 15:49:18
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0