International Woman's day



Idag har det vart internationella kvinnodagen då... har inte direkt firat det på något speciellt sett mer än att jag körde två pass på gymmet idag och känt mig allmänt lycklig och nöjd hela dagen. Har ju vart en underbar dag idag, med riktig vårsol!





Tumblr_lfao41h9uv1qcjhjao1_r1_400_large

Tumblr_lhpqk308qo1qch83ho1_500_large
Var på gymmet idag som sagt och körde bla. Zumba
för första gången, riktigt klurigt faktiskt, men till slut gick det som en dans! Efteråt blev det spinning, vilket var sjukt skönt efteråt! Ser fram imot i morgon när jag ska köra box med Anna S. <3







Tumblr_lfhvzcai4b1qezbbvo1_500_large
Nu blire te o bokläsning, gu vad duktig jag är. Puss på er läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0