Can you keep a secret?


 
 
Nu var det ett bra tag sen jag skrev i bloggen, har väl inte känt någon riktig motivation ellerprioriterat det kan man väl säga. Nog om ursäkter, för en lite summering av det som senaste så har sommaren precis blivit höst. Denna sommaren har vart lite urspårad på många olika sätt, har inte alls varit så hälsosam och träningsinriktad som jag brukar vara och som jag  hade tänkt mig.
 
Trots att det inte blivit som jag tänkt mig så har det vart en kul sommar, allt vad det innebär...har till och med hunnit bli av med min telefon! Det har även vart extremt mycket drama som jag inte vill tala om, det kommer i min bok som ni får läsa sen istället.
 
Men nu är det slut på alla dåliga och ohälsosamma vanor som sommaren bar med sig! Ska till och med bli aktiv i träningsbloggen igen, men det kommer senare, en sak i taget och det viktigaste först. Så just denna veckan blir det att ta tag i träningen och skaffa ny telefon. Det finns en annan sak som jag fick reda på idag, som påverkar mitt liv något enormt, men som sagt kan jag inte säga vad det är än. To be continued...
Men nu ska jag fortsätta kolla på skräckfilmer med min lilla Silver.
Godnatt på er och hoppas ni också får en fin kväll/natt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Hej! Kul att du börjar ta tag i träningen igen. Som sagt sommaren är underbar,men bidrar till god mat,vin mm... Så känner som du dags att leva mer hälsosamt.<3

2012-09-05 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0