Lucky 21

Tumblr_mgzvn0xpli1s3lioco1_400_large
 
Ikväll är det alltså min sista kväll som 20åring, känns stort på något sett. Ni vet hur man brukar säga när man fyller år ibland att det inte känns så stor skillnad, så känns det verkligen inte nu. Jag känner verkligen hur jag förändrat mig sen sist jag fyllde år, men för det mesta på insidan. Har dessutom lite åldersnojja, vilket man kanske inte borde ha så tidigt och speciellt inte nu när jag faktiskt fått höra av flera kassörskor när jag köpt snus (ja ni läste rätt, jag snusar för att vänja av mig vid att röka, ska sluta med snuset på måndag.) att jag ser ut som 17!
 
Nåväl, nu ska jag sluta innan jag blir allt för långrandig här. Ska ju upp tidigt i morgon (05.20) för att hinna med mitt goa skivstångspass. Nedan bjuder jag på ett litet låttips! sov så gott alla där ute och puss på er!
 
// Pillan
 
 
 
 
Santogold – I'm A Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0